Radionica „Kreativni ples“, u sklopu projekta Vijeće mladih Benčić, nastavak je suradnje s Udrugom Prostor Plus. Udruga za scenske umjetnosti Prostor Plus osnovana kako bi se susretali i educirali pojedinke i pojedinci u izvedbenim praksama, suvremenom plesu, fizičkom kazalištu i mimi. Neformalnim programom obrazovanja udruga je oplemenila i kultivirala nepostojanje sustavnog visokog obrazovanja u ovim izričajima u Hrvatskoj.
Radionica je bila namijenjena i odraslima i djeci što joj je dalo posebnu atmosferu i zanimljivu dinamiku. Odrasli sudionici radionice bili su roditelji i osobe zainteresirane za uključivanje segmenata suvremenog plesa u svoje svakodnevne aktivnosti, edukativne ili druge. Ovakvom radionicom nastavljamo graditi okruženje u kojoj se djecu percipira kao jednake pojedince i važne sudionike u našem društvu.
Voditeljica radionice bila je Ilijana Lončar. Ilijana Lončar rođena je 1973. godine u Osijeku. Samostalna je umjetnica i od 1997.godine članica Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika Hrvatske kao profesionalna plesačica suvremenog plesa. Usavršavala se u Alvin Ailey Dance School – New York (USA), Vlaamse Dance Academy-Brugge (Belgija), Arena Dance Theater –Amsterdam (Nizozemska) te na aerobik konvenciji u Essenu (Njemačka), te nizu hrvatskih plesnih seminara. 2000.godine osnovala Plesnu radionicu Ilijane Lončar u Požegi koja okuplja više od stotinu i pedeset plesača predškolske, školske i srednjoškolske dobi.
Kreativno izražavanje kroz pokret i ples igra važnu ulogu u životu djeteta, osobito u razvoju pozitivne slike o sebi. Za djecu je važna svijest o njima samima kao bićima koja rastu i razvijaju se. U kreativnom plesu dijete je jedini izvor vrednovanja, pri čemu ništa nije „dobro- ispravno“ niti „loše – neispravno“. Poučavanje kreativnog plesa olakšava nam dolazak do onog dijela djetetove osobnosti u kojoj nalazimo autora i kreatora, a ne isključivo izvođača.
Cilj radionice bio je kroz kreativni ples osvijestiti:
- kako stimulirati dječju želju i sposobnost za izražavanjem kroz pokret,
motivaciju pokretom, - kako i na koji način poticati dječju maštu i kreativnost u izražavanju emocija, raspoloženja i ideja,
- kako upotrijebiti druge forme umjetnosti (književnost, slikarstvo…) u kombinaciji s plesom i pokretom,
- kako s djecom kreirati i realizirati koreografiju.
Kroz dvosatnu radionicu smo plesali, družili se, upoznavali, učili nove stvari i učili jedni od drugih.